Se vaikein otsikko

Olen pitänyt tätä sivua varalta aina välilehdessä auki, että jos mieleeni sattuisi tulemaan jokin mieletön aloistuspuhe, niin voisin luonnostella sen tähän. Mitään tajunnanräjäyttävää en ole tosin sittemmin keksinyt.

Sisustusintoni olen perinnyt suoraan rakkaalta äidiltäni. Olen seurannut sisustus- ja lifestyleblogeja jo niin kauan, että en oikeastaan muista edes aikaa, jolloin en olisi yhden inspiroivan kuvan nähtyäni voinut googlettaa erilaisia työvaiheita tai tuoteinfoja. Itseäni sykähdyttää eniten sisustus, jossa yhdistyvät asukkaan omalaatuinen tyyli sekä omat arkiset keksinnöt ja tuunaukset. Pääosin blogini tuleekin sisältämään sistustus ja tuunauspainotteisia postauksia, höystettynä pienellä sipauksella lifestylea.

Rakastan yli kaiken katsella ihmisten koteja ja kuunnella heidän tarinoitaan, ja toivonkin että löydän tämän blogin kautta lisää uusia inspiroivia blogeja sekä ihmisiä, internetin tarjonta kun on lähes rajaton.Toivoisin myös, että lukijat ja satunnaiset kulkijat saisivat minulta sitä samaa inspiraatiota ja ahaa-elämyksiä, minkä itse olen saanut muilta kirjoittajilta näiden vuosien aikana. Haluaisin palata tähän tekstiin vuosien päästä ja naurahtaa, kuinka paljon olen kehittynyt siihen mennessä sekä käsitöiden tekijänä että ihmisenä. Suurin syy tämän blogin aloittamiselle onkin se, että voisin itse vanhempana muistella tätä aikaa ilolla ja selailla, mitä kaikkea sitä onkaan tullut vuosien varrella tehtyä.

Toivottavasti viihdytte,

Eppu

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti